Ett avslöjande och en bluff.

Redan tillbaka. Mattias var så söt, han hade med sig en bukett blommor när vi träffades. Jag blev lite orolig och tänkte att jag glömt någon speciell dag, men han sa att det var bara för att. Hur gullig är han inte?! Ännu mer dåligt samvete.

Men vad tror ni han gör ungefär 5 minuter senare? Jo han säger "vi måste skynda oss, vi ska träffa Anders om 5 minuter". Hjärtstopp. Hur som helst träffade vi Anders hemma hos han, och vi började se på film typ. Anders hade nån tjej med sig också. Syster eller kusin tänkte jag, dom var nog lite lik varandra. Kanske var jag som ville se likheten. Tänkte inte mer på det, för ärligt bryr jag mig inte. Tror jag?

Jag låtsades sen att Louise ringde och sa att jag var tvungen att gå, att hon hade problem med killen. (Jag undrar vem som har det...) och Mattias förstod, jag gav han en puss och sen stack jag. Kom hem för ett tag sen efter jag gått en promenad med iPoden, för att rensa lite tankar nere vid vattnet. Vad är jag för människa? Vad har jag gjort.

Men jag måste berätta en sak för er. Mattias är ingen ängel, för nu märker jag hur jag målar upp honom till det. Mattias var otrogen han för 4 månader sen.. visserligen hade vi bara varit tillsammans i 2 månader då, men oj vad sårad jag blev. Det tog tid innan jag förlät honom men han gjorde mig övertygad om att jag skulle göra det. Så jag gjorde det. Nu är jag lika hemsk jag. Kanske det som gjorde det mer lätt än svårt? Oj jag vet inte vad jag ska tänka.

+ att jag överdrev mest bara för att skada Mattias om han på något sätt skulle läsa. Men det kommer han inte. Jag och Anders hade inte sex... han hade bara händerna innanför mina trosor om vi säger så.


Kraaams, Näth.


Kommentarer
Postat av: Emma

måste få 30 besökare till, annars vinner min syster över mig(tävlar mot henne idag). snälla hjälp mig! (A)

2008-07-13 @ 22:52:32
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0