Här är jag, soooom ni har undrat.

Förlåt mina kära babies att jag inte uppdaterar mer ofta. Men jag springer mest på stan nu om dagarna. Klädbutik in och smyckesbutik ut. Hur nu det skulle kunna gå ihop. Tack för alla komplimanger och jag har samlat på mig ett par älsklingsmänniskor redan märker jag, ni som läser :) Ta åt er!

Jag tog mod till mig och ringde Jakob idag! Ringde när jag och Alicia satt och lunchade. Åt otroligt gooood mat måste jag säga! Sandwich med sallad och isvatten till det, mums. Hur som helst ringde jag och tonerna pumpade bara upp mina hjärtslag, men så fort han svarade "Jakob!" så utbröt lättnaden :) Lika fin röst som jag mindes, om inte finare. Ja hej det är Nathalie, sa jag. Och han sa att han hade väntat på mitt samtal och var glad att jag ringde, vi småpratade lite i några minuter som ledde till 10 och sen knackade Alicia mig på armen. Kom till saken! Utbrast hon. Jag hade bestämt mig för att höra vad han skulle göra ikväll. Kort och gott frågade jag och han sa så smickrande "Ja, jag tänkte bjuda dig på bio. Så först går jag med dig på den, sen får du bestämma vidare". GULLIG KILLE! Jag skrattade och tackade glatt ja :)

Är hemma nu, har nyss ätit med mamsen som var här en sväng. Man måste ju bjuda hem henne på middag lite, hon har ju bjudit mig nästan hela mitt liv ;) Mamma gick nyss och nu ska jag hoppa in i duschen, måste ju vara fräsch när man ska sitta bredvid en snygging på bio!

Tack igen för era komplimanger och råd, I like you aaaaa lot!


PUSS, Nathalie.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

började fundera på vart du tagit vägen, men nu vet jag ju :)

Va kul att du tog dig modet och ringde han , hoppas ni får en toppen kväll ! :)

PUSS

2008-07-18 @ 19:57:51
URL: http://izzapissa.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas det går bra tjejen! :'D

Puss!

2008-07-19 @ 00:18:56
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du är tbx! :D

2008-07-22 @ 19:17:37
URL: http://lisastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0