Det var inte planerat, det bara hände!

Bestämde mig för att äntligen skaffa en sån här sida, jag vill berätta om livet.

Igår träffade jag Anders, Mattias bästa kompis (Mattias är min pojkvän), vilket jag gruvat mig för nu hela veckan. Jag visste ju inte hur det skulle bli, eftersom det blev som det blev förra helgen när vi råkade hamna i samma säng. Nej nej nej, inga kläder for av men jag lovar att båda ville. Däremot bytte vi nog tillräckligt med saliv så det räckte till en halv lågstadieskola.
Det hemska med det här är att Mattias är min pojkvän sen ett halvår tillbaka, och Anders är hans bästa vän. Vad har jag gjort tänker ni säkert nu.. men jag är delad.
Igår som sagt. Sofia kom hit och vi gjorde oss klara för kvällen som väntade, hon propsade på att jag skulle ta mitt vita linne med ryggen bar och efter lite övertalning gick jag med på det. Varför inte? Lite hud är snyggt. Själv hade hon sin rosa tröja som vanligt.... Lite variation har väl inte dödat nån?!?!


Sofia i hennes rosa, tycker jag, själv säger hon att den är mer röd. Snyggingen min!

Vi groggade lite här innan vi skulle ut på Mattias fest på ön. Liftade med Sofias storebror dit & han är ju så snygg. 23 men vad gör det? Bara 4 år äldre än mig, det växer man snabbt ikapp. Jag har nog sett hur han tittat på mig ändå när han tror att ingen av oss ser. Men jag har sett.

Hur som helst kom vi till festen och det var väl inte världens drag. Men det var kanske 40 pers i Mattias farbrors tvåvåningsstuga där mitt på ön. Stranden låg nära till hands där ett gäng hade samlats och startat en bonfire. Vi drog in på "dansgolvet" som fanns och började dansa. Jag såg inte till Mattias, men med groggen i handen & Sofia tätt intill så dansade vi som bara vi kan.
Anders fångade min blick och jag tittade snabbt undan och fortsatte dansa med Sofia. Vad tänkte han? Våra blickar möttes igen. Och han visade med fingret att jag skulle komma dit. Jag dansade diskret närmare och han försvann bort mot korridoren längre bort. Vad tänkte han? Jag dansade efter.
Jag tänkte inte så mycket med alkoholhalten i blodet, utan var snabbt tätt intill honom. Fortsatte dansa medan han bara tittade på mig, med visst trånande i blicken. 
Han böjde sig fram och kysste min nacke, jag flämtade till för han kysser så otroligt mjukt. Svarade kyssen på hans läppar och vi började kyssas i massor, det gick snabbt över till att hans händer var all over me. Samtidigt som jag vet att jag tänkte om det verkligen var rätt. Men jag fortsatte, kroppen ville. Och han ville ha mig. Det är en mäktig känsla att känna sig wanted.

Vi stog där i korridoren som var längre bort från "festrummet", men det hindrade inte stundens hetta från att hamna nära så nära. "Tänk om det kommer någon" tänkte jag hela tiden.. han ville slita av mina trosor hela tiden, och jag visste inte om jag orkade bry mig. Hans händer hamnade snabbt innanför, och det fanns inget jag kunde göra åt saken. Han var stark.. och enormt kunnig. Jag fick den troligtvis den största orgasmen jag fått i hela mitt liv, och det var tur att musiken var så hög som den var för ingen hörde mitt skrik. Tur som var hann han precis undan när Mattias kom runt hörnet.. min pojkvän. Hjärtat for upp i halsgropen när jag tänkte på vad jag gjort. Men vi låtsades bara stå och prata. Han drog med Andreas, som är hans bästa vän, gav mig en tung kyss och berättade hur vacker jag var och sen försvann dom iväg.

Idag när jag vaknar har jag en klump i magen. Men det känns samtidigt spännande på nåt sätt. Är jag dum i huvudet eller? Jag vet inte vad jag ska tänka och vet inte vad jag ska göra eller säga heller. Aj aj aj.



Pusss / Näth.

Kommentarer
Postat av: Kimpoly

Okej, jag kommer nog skriva lite om vad som jag gör och vad som händer i mitt liv, Ha det gött <33

2008-07-13 @ 17:06:07
Postat av: Sandra

Sv - jasså okej .. ;p ha en bra kväll, puss!

2008-07-13 @ 17:23:31
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj gumman. Nej du har nog rätt jag sitter o gnäller om min övervikt som faktiskt går att träna bort. Jag har ju varit mindre tidigare. Sen läser jag din blogg och ja du har mycket att tänka över.

Men grymt sex är det värt att såra din pojkvän för det? det är ju hans bästa kompis. Lycka till med detta tjejen.

2008-07-13 @ 17:29:56
URL: http://angelfireme83.blogg.se/
Postat av: ELIN

SVAR: Ja röda skor är aldrig fel ;)

2008-07-13 @ 17:30:50
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gummaaaaannn! tack för att jag borde variera linnet.. du jag hoppas inte Mattias får nys om den här sidan. Jag säger inget iaf, PUSS

2008-07-13 @ 18:38:40
Postat av: Anonym

det du behöver tänka på är: vad vinner du på det här? älskar du din pojkvän? hur mår du själv av situationen? lycka till säger jag bara...

2008-07-13 @ 19:06:05
Postat av: anne

du måste verkligen ha allvarliga bekräftelseproblem som skriver om sånt här på internet. :S

stackars jävla pojkvän. hur fan tror du han skulle känna om han läste detta? du förtjänar honom formodligen inte.

2008-07-13 @ 19:59:35
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, patetisk fjortisfjolla, HAHAHA

2008-07-14 @ 12:36:15
Postat av: ellinor

Det är hennes val om vad hon vill skriva om. sen är det upp till er om ni vill läsa det eller inte, men sluta klaga så jävla mycket! jag älskar idg blogg näth! :) take care

2008-07-14 @ 12:42:39
URL: http://hejeeel.blogg.se/
Postat av: Izabelle

till dig som kommenterat anonymt säger jag bara, hahah du kallar näth patetisk fjortisfjolla ?

haha, omogen verkar du iaf va eftersom du kommenerar anonymt ! vågar tydligen inte stå för vem du är ! Vad näth vill skriva om och inte är väl hennes val ? sen om du inte har något liv äv väl din ensak . Men ja undrar varför du ändå kommenterar och lägger ner tid på henne om hon ändå är patetisk ? ;)

Jag tycker iaf näth's blogg är grym !

Keep it up girl !

Krams

2008-07-15 @ 00:34:00
URL: http://izzapissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0