XoXo, you know you love me.

Hej alla som älskar mig, och ni andra.
Sov hos Emma igår, därför jag inte skrev mer för vi hade väldigt massa annat för oss. Det händer så himla mycket i mitt liv just nu och jag skulle vilja skriva ner alltihopa, och slänga ut bilder men det går inte riktigt. Ska göra mitt bästa för att ni ska få en inbli(n)ck ;)
Hoppas ni orkar läsa. Det är värt det ;)

Jag satt hemma vid köksbordet och petade i maten, klockan hade hunnit bli 21 och jag hade ont i magen. Hörde Snook - Inga problem börja spelas i väskan så jag plockade upp telefonen och svarade. Emmababe♥ ringde! Oj vad jag har saknat min lilla älskling, hon har varit borta hela sommaren hittills i Skåne hos sina svärföräldrar. (Ja tjejen har gått och förlovat sig, 21 år och redan stadgad)
Vi pratade om saker mellan himmel och jorden vi har vid fötterna. Sen kom hon till saken med själva samtalet, hon skulle självklart ha home-coming-fest! Och lilla jag skulle genast ta my cute little ass och ta mig dit. Sagt och gjort, vem tackar nej till en härlig fest? Jag gjorde mig klar, tog min lilla svarta klänning utan axelband (som på bilden jag har som profilbild), höga klackar och klackade iväg.



Well, ser jag ut som i din dröm?

Kommer in till Emmas penthouse, som jag skulle vilja kalla det, ni ska se människans lägenhet på takvåningen!! Helt siiick. Hursomhelst kryllar det med människor redan där, och jag märker att folket är festtaggade. Vem är inte det på en tisdag?.. ;)
Hinner knappt leta Emma innan jag känner nån bara slänga sig över mig så jag ramlar bakåt i soffan, som lyckligtvis inte innehöll några passagerare för ögonblicket. Det var Emma! Oh my vad hon var lika snygg som jag mindes henne. Känns som en evighet även om det bara var 1,5 månad sen. Vi kramas, pussas, pratar och sen minglar hon iväg. Och jag letar mig fram till bålen/vinet/ölen/spriten. Jag hittar lite allt möjligt.

Vi delar många vänner därför hade jag inte svårt att prata med folk. Men då och då känner jag hur någon tittar på mig. Ni vet den känslan när man verkligen känner det? Så jag tittade mig runt. I ett hörn med ett gäng andra står det en kille, har inte sett honom förut och tittar på mig ibland. Jag mötte hans blick en gång och gav ett leende, han log tillbaka och våra ögon fortsatte mötas ett tag. Spännande tänkte jag och det pirrade lite i magen.

Vinet rann lätt genom halsen och det hade nästan blivit några glas för mycket när jag funderade på om jag skulle gå och hälsa på den mystiska killen i hörnet. Hann inte tänka tanken innan jag hör "hej". Det var han. Och mycket snyggare på nära håll vill jag lova er. Mörkbrunt hår, kort och lite rufsigt. Inte för rufsigt som en ovårdad typ, utan mer sexigt. Mörkblåa ögon, tror aldrig jag sett det förut) och ett leende som fick mig att famla efter backen. Hej svarade jag. Sen fortsatte vi prata, och oj vad han fick mig att skratta! Viktig egenskap, don't you think? Fast vinet kan ha hjälpt till men vad vet jag.

Kvällen försvann snabbt förbi och natten var snart här. Vi satt i soffan och hade suttit där i timmar när det helt plötsligt bara var vi, Emma och Erik kvar. Erik är Emmas fästman, 25 år och vd på värsta datorföretaget.. kul för tjejen min! I alla fall så plockar dom två undan medan vi fortsätter intressera oss i varandra. Oj ni vad han hade intressanta och roliga saker att berätta! Var inget minus att han såg så bra ut som han gjorde.

Klockan närmade sig 3, halv 4 och efter vi suttit och fortsatt dricka lite vin vi fyra och pratat så skulle Jakob hem. Det var hans namn. Är hans namn ska jag nog säga. Fint namn eller vad säger ni? Passar med hans vackra utseende. Han bad mig följa till dörren och visst gjorde jag det. Han stog snart där i sin jacka och skor och var på väg ut, när han sa hejdå Nathalie, det var fantastiskt att träffa dig. Jag tänkte först inte komma hit, men se vad det ledde till. Och sen fick jag en puss på kinden, jag gav ett leende och sa vi ses väl igen? Han sa att Emma hade hans nr, att jag bara kunde ringa.

Vilken kille! Är fortfarande helt tagen såhär dagen efter. Men jag vill inte ringa än, han måste få vara lite på avstånd ;) Ingen gillar någon som är allt för efterhängsen. Jag vill ringa men vågar inte, vad tycker ni jag ska göra?? :)


PUSS BABIES, ska börja skriva Nathalie nu.

Kommentarer
Postat av: Leone

ha en bra dag :) och kolla gjärna min blogg :)

2008-07-16 @ 19:49:09
URL: http://vergessen.blogg.se/
Postat av: Nicolina

herregud jag sitter här helt klistrad framför dina inlägg haha! vänta lite så han kan sukta efter ditt ett tag :)

2008-07-16 @ 20:39:13
URL: http://nickyshemligheter.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Ojojoj, han låter som en gentleman :)

Vänta ett tag till tycker jag , så han får sukta efter dig precis som Nicolina skrev :)

Krams !

2008-07-16 @ 23:22:15
URL: http://izzapissa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du passar bra i ditt mörka hår =) Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar. Kram

2008-07-17 @ 00:46:47
URL: http://naathalieb.blogg.se/
Postat av: kajé

gokväll, övrga poster säger vänta och låt pojkvaskern lida för att som du beskriver, inte verka efterhängsen.. visst svarar jag, men det är rätt liten risk att verka efterhängsen, och mindre än så t o m, om man precis hakat i varandra och tycker den andre parten ser riktigt tjeck ut. gasa på tycker jag, men mitt tålamod har aldrig vart av marathonklass.. bra inlägg btw, kul skrevet =)



kram påre

2008-07-17 @ 01:32:46
URL: http://krg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ring imorgon fredag då det e helg. Då e folk på bra humör och vill hitta på saker dsv dejt. Lycka till å hoppas allt går bra!

2008-07-17 @ 15:04:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ellinor

ring honom! han kommer bara uppskatta att du tar första intiativet :) puss på dig!

2008-07-17 @ 23:01:07
URL: http://hejeeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser inte ut som i min dröm honey

2008-07-18 @ 17:49:03
URL: http://borntobebitch.blogg.se/
Postat av: Anna

söt du är!

2008-08-18 @ 19:28:04
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: ldvqildv

Uqekehedeq amasub eq oz ji, jomanuyuvu yufoduruz ize ocaz ezo qeyiri!

2012-10-16 @ 08:55:08
URL: http://www.movaxecibe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0